Kerékpárral Athénig – Videó és útleírás

Májusban volt egy “kisebb” kerékpártúránk Banderral. Pénteken munka után levonatoztunk Pécsre, onnan áttekertünk Harkányba, ahol megszálltunk. Másnap hajnalban nagy vágtába kezdtünk, átszeltük Horvátországot, reggel 10-kor már Boszniában ültünk a vonaton, irány Szarajevó! Majd bevettük Montenegrót is, a gyönyörű hegyeivel és kanyonjaival. Albánia sem állított meg minket. Macedónia után jött Görögország, fel az Olimposzra, majd tovább Evia szigetén át Athénba. Ha valaki indulás előtt elmesélte volna, mi minden fog történni velünk, a felét se hittem volna el… Na de ezért is indul útnak a magunkfajta.
Készítettünk egy kis zenés slideshow-t is kedvcsinálónak az útleíráshoz:

Ha ezek után érdekelnek az út részletei is, látogass el ide, ahol egy fényképekkel, és térképekkel színesített útleírást találhatsz az egész útról.

Címkék: , , ,

Itt lehet hozzászólni !

5 hozzászólás a(z) “Kerékpárral Athénig – Videó és útleírás” bejegyzésre

1. [...] régi athéni, és alpoki beszámolóimból talán többen ismeritek Bander barátomat. Na, hát ők a bangladesi [...]

2. Arpesz szerint:

Ha jól emlékszem, summa summárum olyan 120 ezer Forint volt. Ha ezt leosztod a napok számával, elég olcsó “nyaralás” volt :) Főleg, ha azt is nézzük, milyen tartalmas volt! Nem is értem, miért nem utazik mindenki így…

A szervezés egy hosszabb folyamat volt, néhány hónap alatt megálmodtuk az útvonalat, megsaccoltuk, hány nap alatt, mit szeretnénk megtekerni, megmászni, hány napot hagyunk rá Athénban, aztán megvettük hazafelé a repülőjegyet.

Szállást egyedül a 0. éjszaka, Harkányban foglaltunk, Szarajevo-ban és Athénban Couchsurfing-eltünk, Montenegróban 1 éjszakát és az Olimposz lábánál 2 éjszakát ad-hoc módon szálltunk meg. A többi sátrazás volt.

Ezen kívül tényleg nem volt mit szervezni… néztük a térképet és álmodoztunk… :) PusiZoli egyik túrája volt a kiindulópont Albániáig. Onnantól csak fórumokból, hozzászólásokból, útikönyvekből terveztünk…

3. hiking szerint:

Engem az érdekelne, mennyi pénz és szervezés volt?

4. korneel szerint:

Grat, szép vállalkozás, gyönyörű helyeken jártatok:)

5. cztomika szerint:

istenem!!:) ez egy csodállatos dolog:) én is tervezek egy ilyet:)